Pages

21 april 2015

Dag 6 - Mango sorbet met frambozen en munt

Maandag was mijn allerlaatste tentamen van het derde studieblok over maarliefst vijf vakken! Ondanks alle stress kreeg ik het nog wel voor elkaar om een gezonde lunch te maken. Ik voorzag al dat de avondmaaltijd voor mij niet echt geweldig zou zijn, dus heb ik een grote berg gebakken groente op een boterham met humus gegooid. Vlak voor mijn tentamen had ik ineens zooooveel zin in een ijsje en liet ik nou toevallig (uhu) nog mango-sorbet in mijn vriezer hebben staan.


Het avondeten was inderdaad niet bepaald een feestje. Met wat klasgenootjes ging ik naar een cafe-restaurant naast school, maar de enige vegaburger bevatte natuurlijk ei en het was niet mogelijk om losse frietjes te bestellen. Terwijl mijn klasgenoten vrolijk aan de burgers met friet zaten bestelde ik tomatensoep zonder room. Nadat ik de halve liter zoute tomatenbouillon eindelijk had weggewerkt, was mijn honger nog steeds erg aanwezig. Gelukkig had ik nog zo'n kruidkoek in mijn tas..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten