Pages

27 april 2015

Dag 11 en 12 - Mick's creatie

Zaterdag heb ik de hele dag gewerkt en ik ging aansluitend naar mijn vriend in Amsterdam. Met een knorrend maagje in de trein was ik benieuwd wat hij had bedacht voor het avondeten. Toen ik arriveerde rook het zo lekker in huis! Ik werd verrast met een kleurrijk bordje vol groente, fruit en kokos! Mick weet dat ik kokos echt super lekker vind. En groente. En fruit. Hij had geprobeerd om een mooie bol te maken van de rijst (niet wetende dat zilvervliesrijst niet zo goed plakt omdat hij dat nooit eet en hij het alleen in huis had omdat ik had gezegd dat het gezond is), maar toch bonuspunten voor het proberen !



Zondag maakte Mick en ik hetzelfde. Oké, ik maakte niks. Ik stond as usual vooral in de keuken te dansen en op het white board te kladderen. Maar dat terzijde, het werd weer een lekkere maaltijd die ik zelf niet zou kunnen verzinnen. Geen receptje dit keer want Mick doet niet aan recepten en ik heb ook echt geen idee hoe je dit maakt dus ik kan het je niet vertellen :-) Er zat in ieder geval mango, appel, paprika en wat extra wokgroente in.

We zijn ook nog even de stad in geweest en ik moet zeggen dat ik het er dan soms best moeilijk mee heb dat ik niet gewoon een lekkere wafel met slagroom kon halen. Ineens leek het ook overal in de stad naar wafels te ruiken en ik zag in íedereen met ijsjes in hun handen lopen. Zouden dit  hallucinatie verschijnselen zijn?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten