Pages

15 april 2015

Dag 1 - Frambozen-kokos smoothie

De eerste dag begon goed met deze heerlijke smoothie:
- 1 kleine banaan
- 90 gram frambozen (gebruik de diepvries variant voor een instant koude smoothie)
- 250 ml plantaardige melk, ik gebruikte kokos-rijst melk van Coconut Dream
- 1/2 etl bosvruchtenjam (color boost)
- 1/2 etl kokosrasp
- 1 fancy rietje

Gooi alles bij elkaar in een blender op een paar framboosjes en de kokosrasp na, die bewaar je voor de topping :)

Normaal gesproken maak ik nooit smoothies, maar tijdens het zoeken naar nieuwe recepten kwam ik zoveel lekkere en makkelijke combinaties tegen die ik gewoon moet proberen.


Voor de lunch kon ik eindelijk de hoemoes van Maza met koriander & limoen aanbreken, ik was heel erg benieuwd naar die combi. Ik belegde er twee boterhammetjes mee met wat rucola, snoeptomaatjes en pompoenpitten, zo lekker!











Oja, de kleine tegenvaller van vandaag: mijn geliefde Wilhelmina pepermuntjes zijn off limit want er zit gelatine in :<

Geen opmerkingen:

Een reactie posten