Pages

28 april 2015

Dag 13 - Groene asperges en linzenburger

Ik merkte dat mijn moeder licht in de stress schoot toen ik vorige week aankondigde dat ik zou komen eten. Gelukkig weet ze inmiddels dat het niet zo heel lastig hoeft te zijn als er een veganist op bezoek komt! Ze had linzenburgers voor me gekocht en mijn ouders vonden ze ook erg lekker. Ze zijn zelfs gelijk fan van de burgers. Mijn vader zei dat hij dit een hele goede vervanger vindt, om bijvoorbeeld minder vlees te eten voor het milieu. Dachten er maar meer mensen zo :)

We aten de burgers met heerlijke groene asperges en mini krieltjes. Mijn ouders hebben een airfryer, daar kun je onder andere gezonder mee frituren, doordat je een stuk minder olie of vet gebruikt. Jammer dat mijn studentenkeukentje momenteel geen ruimte biedt voor dit geweldige apparaat, maar later moet ik ook zo'n ding!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten