Pages

6 mei 2015

Dag 21 - Smoothiebowl

Ik ben een beetje verslaafd aan Instagram. Regelmatig lig ik voor het slapengaan (heel slecht, ik weet) nog even te scrollen langs alle prachtige foto's van de meest lekkere recepten. Vijftig hartjes en screenshots verder is er soms zomaar een half uur voorbij. Ik word gewoon heel erg blij van het zien van perfect georganiseerd bordjes gevuld met fruit in alle kleuren van de regenboog en 1000 toppings. Ik wil dat ook.

Ook de foto van Sanne kwam voorbij. Hartje. Even kijken wat ze nog meer heeft gepost. Oeh, dat ziet er lekker uit. Hartje. Hmm, dat ga ik morgen maken. *Screenshot* Ook nog een hartje. Meestal vergeet ik snel waar ik allemaal screenshots van heb gemaakt, maar die smoothiebowl van Sanne wilde ik gewoon meteen de volgende ochtend voor mijn neus hebben staan.

Sanne heeft mij super veel goede tips gegeven voor mijn dieet, omdat ze zelf na jarenlang vegetarisch eten sinds een tijdje volledig veganistische eet. Ik vind dat echt heel knap! Op haar blog vind je allerlei vegan recepten en ze maakt ook nog eens prachtige foto's. Je zou echt even een kijkje moeten nemen op haar blog, omdat ik dat wil. En omdat jíj dat wilt, geloof me!

Het is best een groot ontbijtje, maar dan zit je ook wel een aantal uren vol. Deze smoothiebowl is voor mij betreft dan ook het perfecte ontbijt voor lange dagen. Je vind Sanne's recept voor de smoothiebowl hier.Ik heb er stiekem een paar schepjes Alpro soja bosvruchten yoghurt doorheen gedaan, die moest écht op. Dus als je je afvraagt waarom jou smoothiebowl een stuk minder paars is, that's why.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten